maanantai 22. lokakuuta 2012

 
 
 
Kohta on aika....<3
iihankohta...<3
viel paaari päivää....<3
 
 
Jos nytte ihmettelette mitä tolla tarkotan, nii mun ihka eka pullip tilataan viimeistää(kai) 1.11<3 mut mulle luvattiin tilata se tällä viikolla! kuuuuuuoleeennn!!
ei oo muuta ajateltavaa nytte ku että
mikä
nimi,
sukunimi,
ikä,
luonne,
tausta ja niin...
 
 
oisko ehdotuksia mitään?
toiaikasempi nimi postaus, en haluukkaa niit nimii, ne ei tunnu hyvältä, en tiiä miks O.o
MUTTA jos haluut auttaa nii voisit kommata nimen joka vaikutta mysteeriseltä ja sopis Homuralle<3
 


9 kommenttia:

  1. Toivottavasti tilataan kohta.
    Öömmömöm... Nimee.. Yuuki. Lausutaan ''Juuki''

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana nimi<3 toi nimi olis aik hyvä mun suunnitelmille :))

      Poista
  2. tässä kaikkia vinkkejä! kannattaa ehkä mainostaa blgia:facessa,twitterissä,gosussa,moviestar planetissa.

    poistaa muutamia postausia että kaikki lukijat pysyy kärryillä.


    nimi: Chima tai Meru


    + toi peruukki oj sit tosi huonolaatunen sen näkee kuvasta koska se kiiltöä niin paljon.toivotaan että saat pian uuden peruukin :)


    mun nukke blogi

    hevosetlaukkaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ku sanoit, ja viel varotit että peruukki on huono lastunen<3 tänksss^3^ mainostus ei ees oo mikää paha idea jtn lisä pisteitä siitä :3 ja nimet on kans ihanii<3

      Poista
  3. Itseni mielestä peruukki on hyvälaatuinen :) Hieman kyllä haaroittuu, ei muuta huolia, ei vaan kannata harjata hiuksia sen sanon. Ja ehdotan yhä Nakaa :D Naka :)

    Ja ois tosi kiva jos tilaisitte nopeammin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iiiihaaaanaaaaa<3 U saved my day^3^ kiiitttiiii ku sanoit ton mun pikku apinamursu! Ja mäki haluisin et tilattais nopeemmim, mutku äiskä tulee yöllä englannista, ja siellä meni vähän rahaa, jtn se saattaa venyy, mut mulle sanottii et ostettais tän kuun lopussa<3 ^3^

      Poista
    2. toi pelastit mun päivän tulee siit ku sanoit jossai kohtaa et ne voi kumminki tilata vaik n olis loppu... Älä sit siis ihmettele x3

      Poista
  4. Eipä mitää :) Mut sul on iha sairaa ihana blogi ja sul on ihanat suunitelmat, Jansku sä oot ihme :DD Ja sun pitää tulla joskus meille :)

    littlepulliplife.blogspot.com



    ~Draamaa taas jatkossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ihana apinamursuni<3<3 ja kuule, oon vast harjottelemas tän blogin kaa :3

      sun KT oli IHANA<3 ja jos et jatka sitätuun ja syön sut :DD

      Poista