perjantai 2. marraskuuta 2012

YumiYumiYumi

 
 
 
 
oon nytte 12 v ^3^
 
 
YumiYumiYumiYumiYumiYumiYamacoYamaco ^^
 
Iskä LUPAS että Yumi tilataan ens viikolla, mut en voi olla liian varma asiasta.... mut ainaki mun 50 e on tullu :D
 
Mä oon päättäny mihin käytän mun rahat, jotka saan kaikki kokoon joulun jälkee... D:
 
haluuttekoo tietää... no....
*rumpujen pärinää*
 
se on pullip, nimeltä...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
....haluutko tietää...?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
....iihan varmasti...?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
iiiiiiiiiiiiiiiiihaniiiiihanvarmasti ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
no sehän olis sitte varmaanki....
 
 
 
 
 
 
 
EN KERRO! ^^ :3 se on yllätyshhh..!
en paljasta vielä mitään muuta ku että Yumi tulee 2 viikon sisällä!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 


3 kommenttia:

  1. AINII!
    millä kuvan muokkaus ohjelmalla saa niit kiilteit ja kaikkii niitä, siis ku jotkut laittaa niit perhosii ja sitte sitä "savuu" ja kaikkee sellasta... mäki haluun unu

    VastaaPoista
  2. Kiva!
    Toivottavasti Yumi saapuu pian. nwn

    VastaaPoista