tiistai 27. elokuuta 2013

KT :)



hejj :D

kuvasin eilen yhen KTn :)

se ei liity mitenkään mihinkään muuhun koska alotan tän blogin vähä niinku "alusta", vaikka en poista postauksii koska ette halunnu;)

mutta siis ne KTt ei enää mitenkää liity näihin.. 

mutta kuten varmaan näätte tuolla ylä reunassa ei ole enää nimeä Celiné, koska vaihoin nimeks Kono,
koska ajattelin et se olis vähän kivempi jne.... mut siis Konosta ette nää kuvii ennenku oon hankkinu obitsun ja uuden peruukin ;D


mutta anyways..

draama KTn aika :D


SISÄLTÄÄ HIEMAN KIROSANOJA

-Monique on ainoa joka puhuu/ajattelee-

puhuu
ajattelee
painottaa
*tekee*


 toi biisi ei oo se sopivin tähän kuvatarinaan mutta en löytäny parempaa mun tunnin etsinnöillä ):


Some Kind Of An Angel part 1




Mä... olen Monique... erään lainen enkeli.... kai...
*räplää ruohoa*

Mulla ei ole siipiä, sen kai nyt huomaa...

En nimittäin oo ihan mikään tavallinen enkeli...
mulla on vähän erikoisempi tehtävä...

...mä olen kuoleman enkeli... mulla on hieman erikoisempia voimia...

...koska aikoinaan möin pois sieluni... etten tuntisi kipua... pahan teosta... en halunnut katumusta...
...halusin... 
...tappaa...

...halusin kostaa... kaikesta pahasta mitä mulle aikoinaan tehtiin... niin paljon pahaa... pienelle ja *naurahtaa hieman turhautuneena* viattomalle tytölle...

....

Mutta silloin kun möin sieluni, niin sain hieman voimia... 
Voimia tappaa, silmieni avulla...
...silmistäni tuli vaalean siniset....

*avaa hieman silmiään ja sulkee ne taas* 

Oikean puolisella silmälläni en oikein tee mitään...

*sanoo tunteettomana* ...sillä vain katson... ...eteenpäin... katson seuraavia uhrejani.... mietin kenet tapan seuraavaksi...

....

*kääntää katsettaan*

*nostaa käden* 
...

mutta vasen silmäni taas....

*naurahtaa hieman ivallisesti*

*sanoo tunteettomana* Vasen silmäni on se tappava silmäni.

...

...

.....möin sieluni kostaakseni... ihmisille... ne jotka satuttivat aikoinaan, ovat nyt palamassa
helvetissä...

*sanoo helpottuneella äänensävyllä*... ja se on kokonaan...

...mun ansiota...

*ottaa pienen apilan*

näin teen uhreilleni... pienille, säälittäville ja paskamaisille uhreilleni.







*avaa vasemman puolisen silmänsä*




















...mä vaan vien sielun niiltä, ja niistä tulee pelkkä ontto kuori joka lopulta muuttuu
pelkäks likaiseks...

...tuhkaks...










siinä se :)

toivon et kelpaa :D
en oo nimittäi paras draama sarjojen tekijä...
tein tota jonkun aikaa eilen illalla, ja tänään meni noin 1 tunti muokkaukseen,
joten toivon et arvostatte mun työtä ;)


en tiedä vielä että milloin seuraava KT tulee, joten en sano vielä mitään muuta siitä >:D


anteeks kaikki kirjotus virheet jos niitä tuli 



kommentteja kiitos :)

5 kommenttia:

  1. Tää oli aika jännä o.o ♥ Oot kehittyny tän blogin ulkoasun ja yms. myötä :)

    Pullipgarden.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ooh. ♡

    fleurea.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Hyvä ja jännä tarina :) tollanen aloitus saa kyl odottamaan toista osaa (;

    VastaaPoista